Στο Debonair θα λέγαμε πως σίγουρα πως η συγκεκριμένη ταινία αποτελεί μια από τις αγαπημένες μας. Όχι για κάποια ιδιαίτερο λόγο, απλά γιατί είναι μια πολύ καλά σκηνοθετιμένη ιστορία με σοβαρές ερμηνίες και υπέροχη μουσική. Αναλύοντας με σείρα τα στοιχεία αυτά καταλαβαίνει κανείς πως υπάρχει λόγος όπου η ταινία αυτή αποτέλεσε μια τεράστια επιτυχία κατά το έτος 1966. Στη Γαλλία είναι η 6η πιο επιτυχημένη ταινία, στις ΗΠΑ την ίδια χρονιά οι εισπράξεις της ήταν πάνω από 14 εκατομμύρια δολλάρια. Ο Γάλλος σκηνοθέτης και παραγωγός Claude Lelouch ανέλαβε να φέρει εις πέρας το εγχείρημα του Pierre Uytterhoeven και επέλεξε πολύ σωστά τους Anouk Aimee και Jean -Louis Trintignant για να ενσαρκώσουν τους Anne και Jean-Louis αντίστοιχα. Οι δύο τους έχουν πρόσφατα χάσει τους συζύγους τους και γνωρίζονται τυχαία με αφορμή τα παιδιά τους. Η Anne είναι βοηθός σκηνοθέτη και ο Jean-Louis οδηγός σε αγώνες δρόμου. Ο έρωτας δεν αργεί να έρθει αλλά δεν γνωρίζει κανείς τι κατάληξη θα έχει αυτό. Υπέροχα πλάνα από το Παρίσι και την Γαλλική ενδοχώρα υπό τη μουσική του μέτρ στο είδος Francis Lai και τα βλέμματα των πρωταγωνιστών. Ο τίτλος είναι ‘’Ένας άνδρας και μια γυναίκα’’ τόσο απλός και τόσο ωραίος όσο και η ταινία.
Cool moment: Ο Jean-Louis λαμβάνει το τηλεγράγημα της Anne και φεύγει επι τόπου από Μόντε Κάρλο μέχρι Παρίσι οδικώς.
Sartorial Moment: Η πρώτη παρουσία του Jean-Louis στην ταινία με ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου που ψάχνουμε μανιωδώς
Statement Moment: Η Anne στέλνει τηλεγράφημα στον Jean-Louis στο Monte Carlo μετά τον αγώνα Le Mans και του λέει ΄΄συγχαρητήρια’’ έπειτα διορθώνει και στέλνει ‘’σαγαπώ’’
Music moment: Η Anne έχασε το τρένο, ο Jean-Louis ως άγνωστος προσφέρεται να την πάει ως το Παρίσι, το αυτοκίνητο ξεκινά και ο Francis Lai μας ταξιδεύει μαζί τους με το signature soundtrack της ταινίας.