Ο Ιόλας πρωτοπορεί και γεννά την ιδέα ενός δικτύου από αίθουσες υψηλής τέχνης που θα έχουν κοινή αισθητική πορεία με την κεντρική γκαλερί και έτσι έρχονται στη ζωή οι Alexandre Iolas Galleries σε Παρίσι, Μιλάνο, Ρώμη, Γενεύη, Ζυρίχη, Μαδρίτη και Νέα Υόρκη. Οι καλλιτέχνες αγαπούν τον Ιόλα και θέλουν να συνεργαστούν μαζί του. Ο ίδιος δίνει ευκαιρίες σε άτομα που βλέπει πως έχουν ταλέντο και τους πληρώνει τα έξοδα διαβίωσης, προκειμένου να εργάζονται απερίσπαστοι. Προωθεί στο εξωτερικό ανελλιπώς Έλληνες καλλιτέχνες όπως, οι Γιάννης Τσαρούχης, Χατζηκυριάκος Γκίκας, Γιάννης Μοράλης, Takis και οριμένοι της νέας γενιάς, όπου θα ακολουθήσουν μετέπειτα τον Ιόλα στην Ελλάδα για να ενισχύσουν την χώρα μας (πράγμα άτοπο κατ’ εμέ καθώς η χώρα μας στο χώρο της τέχνης έχει πάρει την κάτω βόλτα εδώ και χρόνια), ενώ, θα παραμείνει ο αποκλειστικός εκπρόσωπος των René Magritte και Max Ernst μέχρι το τέλος της ζωής του. Μετά το θάνατο του τελευταίου, κλείνει όλες τις γκαλερί διατηρώντας μόνο εκείνη της Νέας Υόρκης, τηρώντας με αυτό το τρόπο μια υπόσχεση που είχαν δώσει οι δυο τους. Τότε αποφασίζει να γυρίσει στην Ελλάδα για να εγκατασταθεί σε μόνιμη βάση.