Η πραγματική αναζήτηση του οίκου Gucci μας έκανε να τα ‘’χάσουμε’’ λόγω των απίστετων αλλαγών και καταστάσεων που έχει περιέλθει εδώ και πολλά χρόνια ο οίκος. Η ιστορία ξεκινά το 1921 όταν ο Guccio Gucci ανοίγει ένα μικρο κατάστημα με δερμάτινα είδη. Την επόμενη δεκαετία ο οίκος θα επεκταθεί και θα λανσάρει γάντια, παπούτσια και εσώρουχα. Το 1940 εν μέσω ΒΠΠ η έλλειψη δέρματος θα αναγκάσει τον οίκο να σκεφτεί πιο δημιουργικά με αποτέλεσμα να εισάγει στην αγορά την θρυλική τσάντα από μπαμπού και τα χαρακτηριστικά loafers, παράλληλα οι χαρακτηριστικές 3 λωρίδες του οίκου εδραιώνονται ως trademark εκείνη την περίοδο. Το 1953 ο Guccio αφήνει την τελευτάια του πνοή. Την δεκαετία του 1960 ο οίκος αρχίζει να γίνετε ένα worldwide brand έχοντας ιδιαίτερη ανταπόκριση στις Ηνωμένες Πολιτείες και Ασία.
Το λογότυπο GG (Guccio Gucci) θα τυπωθεί πάνω σε κάθε δημιουργία του Ιταλικού οίκου. Λονδίνο, Παρίσι, Νεα Υόρκη είναι κάποιες από τις πόλεις που ανοίγουν καταστήματα εκτοξεύοντας την δημοτικότητας του brand στα ύψη. Γρήγορα τα Gucci γίνονται συνώνυμα της dolce vita, ο Kennedy θα χαρακτηρίσει χαριτολογώντας τον Aldo Gucci ως τον πρώτο Ιταλό πρέσβη στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο οίκος αναμίχθηκε με τον σχεδιασμό βαλιτσών και εξοπλισμού αυτοκινήτων, αρωμάτων, ρολογιών και πολλών ακόμη αντικειμένων. Το 1985 τα χαρακτηριστικά loafers έγιναν κομμάτι της μόνιμης συλλογής του Μουσείου Συγχονής Τέχνης της Νέας Υόρκης (ΜΟΜΑ). Η δεκαετία του 80 όμως χαρακτηρίστηκε κυρίως από την παρακμή του οίκου. Οι συγγενείς-μέτοχοι της εταιρίας δεν τα βρήκαν ποτέ μεταξύ τους. Ο Maurizio, γιος του Rodolfo Gucci, πήρε τον έλεγχο της εταιρίας όπου και την πούλησε στην Αραβικής προέλευσης Investcorp. Την δεκαετία του 90 αναζητόντας διέξοδο από την παρακμή, η λύση βρέθηκε στον πρόσωπο του Tom Ford, ένος άσημου τεξανού νέου τότε που έμελε να αλλάξει για πάντα τόσο το όνομα του όσο και την αίγλη των Gucci. To 1995 o Maurizio θα δολοφονηθεί με εντολή της πρώην γυναίκας του, Patrizia Reggiani. Έπειτα από την αποχώρηση του Tom Ford ακολούθησε μια μέτρια πορεία μέχρι το 2014 όπου ο Marco Bizzari έδειξε ότι ο οίκος έχει και πάλι παλμό. Ένα χρόνο αργότερα έφτασε ο Alessandro Michele στη θέση του creative director όπου διαμόρφωσε την αισθητική του οίκου όπως την γνωρίζουμε σήμερα. Είναι γεγονός ότι ο οίκος Gucci αποτελεί και θα αποτελεί ένα πολύ σημαντικό brand και έναν ιερό χώρο για την παγκόσμια μόδα όπως επίσης και ένα παράδειγμα προς αποφυγή στα θέματα διοίκησης καθώς ξεκίνησε ως μια οικογενειακή υπόθεση και έφτασε σε σημείο να μην υπάρχει κανένας Gucci στον οίκο πλέον!